oh belog

gengcyber

ctrl+clik tuk buka kt tab baru..tq

TINGGALKAN JEJAK ANDA PADA RUANGAN KOMEN POST SNG UTK ADMIN ZIARAH KEMBALI...
TQ

nuffnangx

Sunday, August 28, 2011

hari rye da nk sampi!!


pejam celik pejam celik da nk dekat kite berpose..
1st pose rtu asik dok kire je bpe ari agi
tp skng ni ble bulan pose tgal 2 ari...ase cam sedih la
yela org kte bulan ramadhan ni bulan penuh ngan keberkatan..
aku taw sme ade aku dpt x keberkatan tu..
sbb aku ni manusie yg kerp wat salah
erm
mleh aku nk sembang pnjg bb keje kemas umah pun xsiap sgt ni
so kt inilasye ni aku nk ucapkn
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
ni moge kawan2 aku sume mndpat 
kbahgian di sisi family korag dpgi rye nanti
n aku nk minx maaf kt sume andai kte aku ade TERcurik pic ke info ke tp aku x backlink blik o bahse blog aku ni menburukkn sesape..
maafkn daku ye
k
MAAF ZAHIR N BATIN people..
may Allah always with u all!!
asalam"


inilasye:jgan men mecun n mkn lemang bnyk sgt tw...

No comments:

Post a Comment

Read more: http://www.mybloggertrick.com/2012/02/facebook-popup-like-box-with-timer.html#ixzz2CTDSLa6Y