oh belog

gengcyber

ctrl+clik tuk buka kt tab baru..tq

TINGGALKAN JEJAK ANDA PADA RUANGAN KOMEN POST SNG UTK ADMIN ZIARAH KEMBALI...
TQ

nuffnangx

Wednesday, November 16, 2011

Zarina Anjoulie Dengan Aksi Penuh Berani Untuk FHM Indonesia

 
kalu dulu minah ni pnah kuar kt media2 mas ngan gambar yg superb hot
n skang ni skali agi minah yg memegang nama Zarina Anjoulie bergmbar seksi 
n luar ngan akidah ISLAM...
mayb dye da tw kot nme dye pas mati nnt kt mne...mayb so dye mlas la nk jd bek
mayb ok..eehe
tpi papepun thnx kepada indonesia yg sedia mengambil minah murah ni mnjd pnghias 
muka laman majalah deme n tahniah gak la kepade budak murah ni bb berjye 
mnjdi model tuk majalah "oversea"...haha


tp ayat plg best dari minah murah ni 
FHM Suruh Saya Berbikini!! so agaknye klau majalah FHM ni suh dye 
naked la aku ase dye akn naked gak bb yela FHM suh dye berbikini dye berbikini
so klu naked ape la sgt kot..FHM suh kan 

dye ade kte agi nah korang bace
Menurut aktress muda ini, beliau sendiri tidak faham kenapa rakyat Malaysia perlu melenting & melatah dengan gambar beliau dalam FHM Indonesia sedangkan sebelum ini sudah ada isu yang lebih besar dari ini.
“Lagi satu, kenapa saiz payudara saya di’perbesar besarkan sehingga ada yang berkata saya lakukan suntikan — sebenarnya saya berisi ketika photoshoot FHM itu di’adakan, 62kg!”




credit:rotikaya

inilasye:mujur la dye ni ISLAM klu dye bkn ISLAM xtw la cne bju dye...ke xde bju da...

p/S:sori pic berbikini xdsediakan..hehe

No comments:

Post a Comment

Read more: http://www.mybloggertrick.com/2012/02/facebook-popup-like-box-with-timer.html#ixzz2CTDSLa6Y