oh belog

gengcyber

ctrl+clik tuk buka kt tab baru..tq

TINGGALKAN JEJAK ANDA PADA RUANGAN KOMEN POST SNG UTK ADMIN ZIARAH KEMBALI...
TQ

nuffnangx

Wednesday, March 23, 2011

tahap pemikiran seroang budak yg cetek pemikirannya

Salam

Da lme aku x dtg update blog aku…kpde yg menghrpkn post dri aku tu aku minx maaf la bebanyk..

Im sori.. Im sori.. Im sori.. Im sori

K rini aku x bkk cte yg berlaku mgu lps(jumaat 18.3.11)

Cte dye camni aku tyme tu nga wat skit ulangkji kt poli aku….tyme tu aku ngn 3 agi kwan aku…

So nk djdikn cte la kawan aku ni ngh bace surat kabar kosmo!!..

So sampi la satu page tu cte pasl tsunami kt jepun….mule2 kesian la dga dri mulut kwan aku ni then

Xlme pas tu pas dye bce n bce kosmo tu sampai la satu part yg mngatekn Malaysia mayb nk bwak pulang

Sume pelajar kt jepun…

So kwn aku ni ade la skit anti kerajaan…

Dye ckp “buang duit je Malaysia ni….ni nk bwak pelajar ni mesti abis berjuta cm dorang wat kt ops pyramid dlu”

So aku pun ckp la bg tidak menyokong mne2 pihak…

“tu bkn buang duit la….tu mmg da jd tangungjwb kerajaan….mne2 negare pun mest wat cmtu”

Dye blas blik “ala tu sume politik la….kerajaan gune duit rakyat”

Then aku blas

“ok cbe ko pkir klu ang yg brade kt tmpt2 pelajar jepun tu…ang nk paki duit sniri ke duit kerajaan?? Ko ingt tiket kapl terbang tu cam tiket bus sri maju ke???”…

Dye diam….

Aku xpnah memihak mne2 parti agi….so bkn post aku n ink ckp yg aku skg kerajaan ke ape…

Yg aku cbe nk campikn ialah …..ape yg kerajaan buat untk pelajar2 jepun or mesir dlu tu hnye la untuk menjalankn tangungjwab dorang…

Bb klau korang pkir la kn klu parti pembangkang jd pgg Malaysia…xkn la dorang ni nk diamkn diri je….xkn la xde perikemanusiaan tok tlg rakyat sniri

n satu agi pelajar jepun tu pun rakyt Malaysia gakn so salh ke klau dgunakan utuk dorang???

…tul x…

Im still with free party k…

So think wisely….

Jgn nk menuduh klu kurang pemikiran



No comments:

Post a Comment

Read more: http://www.mybloggertrick.com/2012/02/facebook-popup-like-box-with-timer.html#ixzz2CTDSLa6Y