oh belog

gengcyber

ctrl+clik tuk buka kt tab baru..tq

TINGGALKAN JEJAK ANDA PADA RUANGAN KOMEN POST SNG UTK ADMIN ZIARAH KEMBALI...
TQ

nuffnangx

Monday, October 4, 2010

kubur Islam di singapura yg diharamkn Islam

berikut adelah sebahagian dari kubur Islam di tanah perkuburan Islam di singapura











kubur2 di atas sememangnye cantik untuk pandagan mate kte...

tp Islam mmg mengharamkan....xcye bce bnde ni.......:-









6 comments:

  1. siap ade kipas angin..dasyat tul..try tengok kubur kat putrajaya cntik n sederhana

    ReplyDelete
  2. Ini bukan kt Spore le! Spore mana ada mewah dgn tanah mcm nih! Ini kt Indon ler...

    ReplyDelete
  3. USTAZ ZINA IMAM CURANGMarch 6, 2012 at 10:34 PM

    awak ni tak tahu ape2 pasal agama islam tak yah lar nak post benda karut begini..

    ReplyDelete
  4. Menghias kubur seperti ini dikira sedikit saja...bagaimana makam Rasul, Nabi, ulama, raja/sultan dan pembesar islam di Nusantara dan di negara2 Arab yang dibina begitu indah dan beserta tempat beribadat sunat dan seumpamanya.....komen sikit!

    ReplyDelete
  5. Saya tak tahu kubur islam di Indonesia macam mana, tetapi kubur islam di singapura begitulah. Saya dah ke sana ziarah kubur mak saudara saya. Begitulah keadaannya.

    ReplyDelete

Read more: http://www.mybloggertrick.com/2012/02/facebook-popup-like-box-with-timer.html#ixzz2CTDSLa6Y