oh belog

gengcyber

ctrl+clik tuk buka kt tab baru..tq

TINGGALKAN JEJAK ANDA PADA RUANGAN KOMEN POST SNG UTK ADMIN ZIARAH KEMBALI...
TQ

nuffnangx

Tuesday, October 5, 2010

kisah ustaz dan prammugari dlam kpal terbang

Tak tahulah korang terbaca tak cite ni. Cite ni lama dah saya baca tapi terkesan di dalam jiwa..hehe.

Seorang ustaz menaiki kapal terbang menuju ke suatu destinasi. Oleh kerana sudah menyakini waktu solat sudah masuk, ustaz ini menuju ke toilet kapal terbang untuk mengambil wudhuk. Maklum sajalah toilet di dalam kapal terbang, bukannya luas sangat. Ustaz ini mengambil wudhuk menggunakan paip sinki. Untuk membasuh kakinya, ustaz ini mengangkat kaki ke dalam sinki.

Seorang pramugari menegur perbuatan ustaz ini kerana merasakan perbuatan ustaz ini not hygienic. Lantas ustaz itu pun bertanya kepada pramugari itu,

"Maaf cik, saya mahu tanya..berapa kali cik membasuh muka cik sehari?"

Pramugari itu pun menjawab dengan bangganya

"2 kali sehari".
Ustaz itu pun tersenyum

"Saya basuh kaki saya 5 kali sehari. Jadi, kaki saya lebih bersih daripada muka cik"

Opsss...

2 comments:

Read more: http://www.mybloggertrick.com/2012/02/facebook-popup-like-box-with-timer.html#ixzz2CTDSLa6Y