oh belog

gengcyber

ctrl+clik tuk buka kt tab baru..tq

TINGGALKAN JEJAK ANDA PADA RUANGAN KOMEN POST SNG UTK ADMIN ZIARAH KEMBALI...
TQ

nuffnangx

Sunday, October 17, 2010

hari ini.....

bgun pkul 11...
ni la hari dmne aku bgun lmbt sgt2....
aku bgun je trus pening pale...argh tension aku kejap td...
mmg aku xleh nk tido lme2...klu tido lme ni la jdnye pening seharian...
so arini rutin aku xde pe la sgt cume amik kete aku dri bengkel
then p pam tayar kete aku tu...
sian kete aku lme msuk bengkel....
prob dye piston ring osak...haha
da tu bwak cam bwak kete f1 ane la nk than lme kn..hehe
so pas pam taya sume aku pun beredar pulang dri tmpat pam tayar...
n msuk umah bukk com n laptop serentak....(gle btul)
com dbuka untuk mndengar lagu2...haha
aku psg kom aku td kuat gle...ahha
n lptp aku bukk bb nk surf tenet...ahah(curik wifi jiran aku...haha)
ade b.band simpan haha
da lme aku surf mle la bosan n aku kuar jap tgk kete MACAM kotor je..
so aku pun buat2 rajin la basuh kete aku....
kesan kotor dri bengkel kete tu wat kete aku ssh nk cantik da...huhu
so pas cuci kete aku msuk umah tgk tv...
then mandi then pkul sekarang ni aku nk tdow da...hahahah
satu lagi hari dimne aku dapt rutin yg membosan kn...hahaha
k la kengkwan blogger aku nk tidow la...
salam sume n nyte....

P/s:pasl pic p melake tu t la aku upload....xde mse la nk upload bb kne plih dlu...bnyk sgt picnye


No comments:

Post a Comment

Read more: http://www.mybloggertrick.com/2012/02/facebook-popup-like-box-with-timer.html#ixzz2CTDSLa6Y