oh belog

gengcyber

ctrl+clik tuk buka kt tab baru..tq

TINGGALKAN JEJAK ANDA PADA RUANGAN KOMEN POST SNG UTK ADMIN ZIARAH KEMBALI...
TQ

nuffnangx

Sunday, September 26, 2010

the end of my coffee-mate...huhu

smlam aku tertengok la satu iklan coffee-mate...
iklan tu actually iklan yg agk lme la....
pas aku tgk iklan tu aku trus ingt kt ex aku...
bab dye xske mnum kopi or nescafe...
tp walupun dye xske mnum dye ttp nk jd my coffee-mate...
tp tu cte dlu la...skang ni bkn agi my mate n not even my coffee-mate
so pas tgk iklan tu aku msg la dye...
since mmg aku rindukn dye..
aku pisah pun bb tahp kshatan n mslah peribadi...
so td i wish nk smbung blik la since aku pun da baek skit...
then aku gne la ayt dlm iklan coffee-mate tu...
"hidup sye xsempurna tanpa awak"
then i get a negatve respon...
pity me i guess this is the end of my coffee-mate...
n since this..
so i wish her gud luck n tc..
i hope he will find someone that love milo...
bye2


No comments:

Post a Comment

Read more: http://www.mybloggertrick.com/2012/02/facebook-popup-like-box-with-timer.html#ixzz2CTDSLa6Y