oh belog

gengcyber

ctrl+clik tuk buka kt tab baru..tq

TINGGALKAN JEJAK ANDA PADA RUANGAN KOMEN POST SNG UTK ADMIN ZIARAH KEMBALI...
TQ

nuffnangx

Wednesday, May 12, 2010

kenai 5 bulan nk buang yg 11 bulan.....

kes ni berlaku semalam pde pkul 8....
mmg aku gelak je then pas aku dga citew dye bru la aku tw cite sebananye...
k citer dye bermule camni...
ade sekumpulan kwan aku ni duk kat b.2020
dowang bergduh pasl umah...
dowang duk lam 7 orang...(sume laki)
n dowang ade 1 kete n 2 moto...
so nk jd cte ade la bdak clas aku(bdak pompan) kne halau dri umah sewe dwang n atas sbab ape aku pn xtw....
so yg bdak pmpan ni ade la berkwan ngn kwan aku yg duk b.2020 nie....
so yg kwan aku ni gtw la kat bdak pmpan ni td yg sblh umh dye ade umh kosong...
so yg bdk pompan ni pun bermnt la nk bpndah kt umah tu....kbtulan umah tu bersblhan ngn umah kwan2 aku ni....
so dari 7 orang kwan aku ni 5 dari drang xske la klu2 pompan tu nk duk sebalah umah dwang...bab kononnye tkut la umah dwang kne rush ngn pprt o polis...(kwasn pnas)
yela korang tw la....umah pompan n sblh umh laki...sbye...so sng la ehem2...
so yg ber5 ni ckp kt ber2 ni jgn la bg pmpan tu msuk umah tu...
then salah swang dari ber2 ni tbe2 cam drasuk...trus la mncrut n maki2 kwan aku yg ber5 nie...
yg ber2 orang ni suh la kwan aku yg ber5 ni pndah umah klu dwang xnk pompn duk sblah...
so kwn aku yg ber5 ni ape agi mrah la...bab yg ber5 ni yg jumpa umah tu...n skang ber2 ni plak yg nk halau dwang...
so pasl kes dwang ni kmi satu clas trun b.2020 nk tlg slesaikn...
ade la dlm pul 12.30 mlam bru la sume slesai...
tp blum spnhnye la....
p/s:ksmpulan nye la.....kwan aku yg ber2 tu nk buang kwan dye yg dah knal slme 11 bulan dsbbkan seorang pompan yg bru knl bru 5 blan...
ntah la aku pun xpahm....


6 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. aku pun ade gak terpkir nk wat...klu ko blakon msti real...huahahah

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. ko xtw ctew sbnanye nad.....aku ade kt stu tyme dwang gaduh so aku tw la npe......

    ReplyDelete
  5. nak djadikan cta...
    bdk br5 niyh mmg bangang lah...
    bla nk mju ntah...dah la behrang tuu xmju2..
    fkiran sempit lah bdk2 laki meka poli tanjung niyh...
    duk sbelah2 ja un...
    "umah pompan n sblh umh laki...sbye...so sng la ehem2..."
    mmg bodoh lah aku ckp...xkan ade nk ehem2 la klu kwg x mnggtal la bangang...sempit nye otak kwg...mcm la bdk pmpuan tuu tringin sgt nk gi umah kwg...x pkir pnjang tul...cba kwg letak diri kwg kat tmpat bdk pmpuan tuu lak...
    aduhh...sengal, bodoh n bangang...

    ReplyDelete
  6. molek skit bhse tu sdre...
    dye xjd la klu bdk pompan tu x mngtal....
    ko tye la bdk pompan tu dye gtl k x....
    klu dye jwb x mean dye tpu ko....bab aku knl spe bdk tu....
    tp aku ase ko pun knl bdk2 umah tu...

    ReplyDelete

Read more: http://www.mybloggertrick.com/2012/02/facebook-popup-like-box-with-timer.html#ixzz2CTDSLa6Y