oh belog

gengcyber

ctrl+clik tuk buka kt tab baru..tq

TINGGALKAN JEJAK ANDA PADA RUANGAN KOMEN POST SNG UTK ADMIN ZIARAH KEMBALI...
TQ

nuffnangx

Friday, April 16, 2010

makan je......


Selamat petang semua. akhir² ni aku jadi kuat makan la. not eating something yang heavy² but something macam biskut, roti. urghhhh, i just hate this. okey okey aku tahu maggi tak bagus. tapi nak buat mcmmana aku tak reti memasak dan malas nak belajar memasak. hahahaha.


Eh eh kalau setakat masak yang senang² aku reti okey. paling mahir maggi. haha. macam² jenis maggi dah aku try buat. semuanya sedappp. elak aku bukak kedai maggi je kan.


Hari makin panas ek? kenapa tak sejuk macam dulu? hujan hujan mana awk? kenapa awak menghilangkan diri balik? awwww panas sangat la. tak tahan rasanya. kalau boleh setiap masa nak duduk under aircond. ni pun tengah pasang aircond, kalau ayah aku tahu nayaaaa. jawabla kau nnt.

No comments:

Post a Comment

Read more: http://www.mybloggertrick.com/2012/02/facebook-popup-like-box-with-timer.html#ixzz2CTDSLa6Y